Sunday 26 January 2014

Minishirii.


Minishiri ulullee,O, Minishiri, a flute, at fingers touch,
Yaa buttuu akka cululleeLike a hawk you snatch
Minishiri yaa abbaa xeensaaO, Minishiri; diarrhoea you cause
Manni abbaa keetii eessaa?Where is your father’s house?
Haftuu birrii keen geessaa.So I could pay your remaining price.
Gadi jettee biluu dhugdeYou drank blood bowing
Akka waan dheebuun duute;As if of thirst you were dying;
Ol jettee natti irkatteThen you leaned on me getting up
Akka waan dugdaa cittee.As if your back got a sudden snap.
Namni minishirii tumeThe one who made Minishiri
Dheeraamoo gabaabaa dhaa?Is he a short or a tall man?
Namumti si gurgureThe one who sold you away, in fact
Beekaamoo wallaalaa dhaa?Is he wise or an ignoramus arrant?
Ani du’ulle sin gurguruI shall never sell you away, for my part,
Gurmuu gootaan si baadhaI shall carry you to all heroes’ domain and strife
Lubbuu koorran si jaaldhaAbove all, I love you more than my life.
odaa

No comments:

Post a Comment